top of page

המאפשרים שלנו

המאפשרים באתר ובקו הפתוח, הם אנשים בעלי התואר "מאפשרים מורשים" מטעם העמותה הישראלית לשיטת העבודה של ביירון קייטי, או מאפשרים מוסמכים מטעם התכנית הבינלאומית של ה-ITW. 

תו מאפשר מוסמך מטעם התכנית הבינלאומית של ה ITW. מאפשרים עם תו ההסמכה, הינם מאפשרים המוסמכים מטעם התכנית הבינלאומית אשר עמדו בכל הדרישות.

certified_facilitator.jpg
Transparent.png

אחרי שקראתי את הספר "לאהוב את מה שיש" לפני יותר מעשור, הבנתי שאני רוצה ללמוד לעבוד עם שיטת "העבודה" (The Work). עברו כמה שנים עד שהשלמתי את מסלול ההכשרה בפתח למחשבה. המשכתי להתפתח עם 'העבודה' וסיימתי את הדרישות להסמכה רשמית מטעם 'העמותה הישראלית לשיטת העבודה' .

0523533715
Transparent.png

את שיטת העבודה פגשתי במקרה, והבנתי שזו הדרך לפגישה שלי עם עצמי ועם העולם, הדרך שחיפשתי שנים. בעבודתי כאחות אונקולוגית נעזרתי רבות בשיטת העבודה ככלי לבחינת אמונות בנוגע לסרטן

Transparent.png

מאז הכרותי את העבודה של ביירון קייטי, היא היתה ידידתי הטובה ביותר.
היתה זמינה לי בעיתות מצוקה, וכשנעזרתי בה חזרתי להרגשת בטחון, הערכה עצמית שלווה ושמחה.
העבודה עזרה לי להשתחרר מחווית דכאון, מהתמכרויות וממערכות יחסים לא בריאות.
היא ליוותה אותי בשינויים בחיי שלא האמנתי שאצלח. היא אפשרה שינוי משמעותי ועמוק בתפיסתי את עצמי, תפיסתי את האנשים שסביבי ואת העולם.
עבורי היא דרך חיים, ואני מלאת תודה עליה ושמחה על האפשרות להעביר אותה לאחרים.

Transparent.png

כשהתוודעתי לשיטת ה"עבודה" של ביירון קייטי חשתי תחושת חזרה לבית מוכר, עולמי הפנימי התבהר ונרגע. התחלתי לחקור וללמוד את ה"עבודה" בכל דרך אפשרית וככל שהעמקתי בשיטה, הלכה התמונה והתבהרה עבורי יותר ויותר, סבך המחשבות נפרם בעדינות ונחשפה בפני מציאות חדשה, נטולת סבל, נעימה ונדיבה. חיי השתנו. עברתי הכשרה למתקדמים אצל ד"ר שחר לב ארי, עבדתי עם חולות סרטן ונשאיות BRCA בקבוצות מחקר של בית החולים איכילוב ולימדתי אסירים בכלא חרמון את יסודות השיטה.
אני מלווה אנשים בתהליכי חיבור, העצמה וטיפוח לדרך חיים מלאת תקווה, במהלך המפגשים אנו נוגעים בכל תחומי החיים: זוגיות, ילדים, קריירה, מערכות יחסים, כסף, דכאון, חרדות, פרידות, סכסוכים משפחתיים ועסקיים, הערכה עצמית נמוכה ועוד...
את שיטת "העבודה" אני משלב ככלי מרכזי באותם תהליכים. אני רואה בשיטת "העבודה" כלי משנה חיים, שמתאים לכל מי שמבקש להיפרד מהסבל, המתח והחרדה, לחיות עם עצמו ועם המציאות בשלום ולעדן בהדרגתיות את עולמו הפנימי.
אני מקיים מפגשים ליחידים ולזוגות באופן פרונטלי בקליניקה או דרך סקייפ/טלפון. המפגשים הפרונטליים מתקיימים בקליניקה במרכז תל אביב.

דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/NitsanDrorTheWork/

Transparent.png

נעים מאוד, שמי נעמי.אני מתרגלת את שיטת העבודה מתחילת שנת 2014 כאשר השתתפתי בקורס מאפשרים
ב"מרכז פתח למחשבה".

כמו כן השתתפתי בקורס שנתי בהדרכת ד"ר שחר לב ארי בשנת 2019.
ליוויתי סדנא של נשאיות B.R.C.A שהשתתפו במחקר של אוניברסיטת תל-אביב.
שיטת "העבודה"של ביירון קייטי עזרה לי לשפר את הבריאות שלי ואני מרגישה היום בריאה מתמיד.
היחסים שלי עם הסובבים אותי מתנהלים על בסיס כבוד הדדי ואם אני נתקלת בקושי
מסוים בנושא זה אני מיד לוקחת דף, עט וחוקרת את מחשבותיי.

050-8344563
Transparent.png

סיגל רם- מחשבה פוגשת מציאות, 'העבודה' במרחבי החיים
הרעיון לפתיחת מרחב- 'מחשבה פוגשת מציאות' נולד במסע חיי שעבר בשנים האחרונות עליות ומורדות מבחינה בריאותית, קטע את עיסוקיי בעבודת החינוך אותה אני חיה ונושמת מזה 34 שנים משמעותיות, והשפיע על תפקודי במרחבי חיי.
התמודדתי עם מחשבות כואבות ומלחיצות, האמנתי בקיומן במציאות חיי שהשתנתה ורקמתי סביבן סיפורים ורגשות שגרמו לי סבל גדול.

054-4430666
Transparent.png

מאז שמכירה את עצמי חלמתי על: "אהבה ניצחית שלא נגמרת לעולם״…

Transparent.png

*בעלת תואר ראשון בחינוך B.Ed. מורה ומחנכת בתיכון "בגין" בראש העין
*בעלת קליניקה פרטית לשיטת "העבודה" בכפר האורנים *מנחה סדנאות פרטיות
*מנחה השתלמויות בשיטת "העבודה" במרכזי פסגה ברחבי הארץ
*הנחתה 5 השתלמויות לעובדי הוראה במסגרת מחקרים מטעם אוניברסיטת ת"א פקולטה לרפואה - קידום בריאות הציבור בהנחיית ד"ר שחר לב ארי

Transparent.png

אני בעלת נסיון רב כמאמנת עיסקית וארגונית. מלווה בעלי עסקים, מנהלים וצוותים בארגונים. וכן מעבירה הדרכות.

אני בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה והכשרות רבות נוספות בשפת הגוף, ניהול הדרכה, גרפולוגיה ,גישור ,אימון אישי, אימון קבוצות ואימון בכירים ברשויות. אני מאמנת בכירה ומדריכה מוסמכת מטעם לישכת המאמנים.

052-4286521
Transparent.png

השתתפתי בסדנא של ה-״עבודה״ בשנת 2011 – באמצעו של טיול שורשים לעיר שבה נולדתי – ריגה. מאז עשיתי פה ושם עבודה, התחלתי בתהליך ברצינות אחרי ריטריט עם קייטי ב 2015 ורישום ל ITW באותה השנה.
מאז אני צועדת בדרך, המקומות שבהם ביקרתי הסדנאות, הסמינרים והוובינרים הולכים ומצטברים. התחושה של הלב שנפתח ושל אור במקום שהיה בו קודם חושך, כבר לא זרה לי. האמת שמתגלית נותנת לי כלים נוספים להתמודד עם מה שהחיים זורקים לכיווני. אני יודעת לזהות את מצבי 3 ו 4 ומצליחה להיות ב-4 יותר. ועדיין, כל בוקר מחדש, אני בוחרת בעבודה, בוחרת להמשיך ללכת, בוחרת בעצמי.

bottom of page