top of page
דני עמרי - יו"ר העמותה

דני עמרי - יו"ר העמותה

היסטוריה אישית שלי עם העבודה:

ה”עבודה” של ביירון קייטי מצאה אותי, בשנת 2007, דרך ספר. כאיש עסקים, הייתי בדרכי למדף ספרי העסקים והתוכנה, שנמצא עמוק בתוך חנות הספרים הירושלמית, משך את עיני ספרה של ביירון קייטי ״לאהוב את מה שיש״. עלעלתי בו מעט, החזרתי אותו למקומו תוך מלמול לעצמי ״שום אישה אמריקאית מנופחת שיער לא תלמד אותי איך לחיות, בעיקר לא אשת נדל״ן לשעבר…״. מסיבה לא ברורה הספר היה בידי כאשר יצאתי מהחנות באותו יום. הוא לא עזב אותי גם באותו לילה עת סיימתי לקרוא אותו בנשימה אחת.

הספר הביא אותי ל״עבודה״. המפגש הראשון עם קייטי עצמה – שינה את חיי לחלוטין. זה קרה ב״סקול״ הראשון שלי, סדנה של תשעה ימים מרוכזים שקייטי מעבירה אישית. לאחר הסקול הראשון- הגיעו תשעה נוספים בהם השתתפתי כבר כאיש צוות. מפגשים רבים נוספים עם קייטי במסגרת התהליך הממושך של הסמכה כ״מאפשר” מוסמך בשיטת העבודה של ביירון קייטי״. קייטי מסמיכה כל אחד ואחד מאתנו באופן אישי בקורס הסמכה שכבר לא מתבצע היום. הוסמכתי כמאפשר מוסמך על ידי ביירון קייטי אישית בינואר 2011 אחרי אינספור שעות של סדנאות, עבודה בזוגות ועבודה אישית כמובן. המסע היה ועדין מרתק.

השינוי הביא אתו שקט ושלווה שלא יתוארו. זה לא קרה ביום אחד. כפי שקייטי אומרת ״אני לא סתם קוראת לזה העבודה״. מצד שני הכיוון היה ברור כמו העובדה שאין דרך חזרה. נדבקת ב״וירוס״ הזה של העבודה ואינך יכול לחזור לרגיל שלך: כעס, זעם, חרדה קיומית, תחושת חוסר ערך עצמי, תחושת ״מגיע לי יותר״, ״אני לא אהוב ונאהב״, ו… ״איני יודע לאהוב״ – כל אלה התחלפו ופינו את מקומם לשפע של אהבה, שלווה, והנאה מהחיים כפשוטם, כפי שהם באמת. יחד עם זה נצלו חיי הנישואים שלי, יחסי עם אבא, עם ילדי, עם קולגות בעבודה ואנשים אחרים, ו… יחסי לעצמי ולחיים, כל אלה השתנו ללא היכר.

אחרי ביקורה של קייטי בישראל הקמתי, יחד עם חברי מוסמכי העבודה גם הם, את העמותה לשיטת בעבודה בישראל, בברכתה של קייטי ואף בסיוע ישיר שלה. שמשתי יו״ר העמותה מספר שנים עד ששחר נאות להמשיך לשאת בנטל והחליף אותי בתפקיד.

  • מאפשר מוסמך בשיטת העבודה – בארץ ובעולם באמצעות סקייפי/זום, טלפון ופגישות אישיות כנדרש.

  • מנחה ומשתתף בסדנאות של העבודה.

  • מנחה קורסים של העבודה במסגרת תהליך ההסמכה של ביירון קייטי למאפשרים בשיטת העבודה.

  • משתתף ב help line – אפשרות לעשות עבודה לזקוקים לסיוע מידי ללא תשלום.

בהקשר ל"עבודה" אני מציע:

את האפשרות לגלות יחד את מה שיש באמת עבורך.

את האפשרות להפסיק את הסבל בחייך.

לא משנה מה מקור הסבל ולא משנה עוצמתו.

מעניינים ״קלים״ אך מטרידים מאד ועד לעומקים אין קץ – של כעסים, פחד, חרדה, התמכרויות וטראומות ילדות - אין מקום, חשוך ומפחיד ככל שיהיה, שלא נוכל ללכת אליו יחד.

כמאפשר של העבודה למדתי זה מכבר שבעצם אין לי דבר ללמד אותך.

אין לי שום דבר נוסף להעניק לך שאין לך כבר ממילא.

זה תהליך בו נוכל יחד לגלות את היש הזה המופלא.

במקרים רבים מה שמגלים יהיה מפתיע ובלתי צפוי.

בעיות של שנים, שנדמו חסרות פתרון – נפתרות.

כך זה עבורי וכך יהיה עבורך.

באהבה, דני עומרי

נייד: 0544384485

מייל: daniomri@gmail.com

https://www.inquirewithdaniomri.com

אשכולות 25, אשכולות [ליד באר שבע]

bottom of page