top of page
ד"ר בלה קיט (PhD)

ד"ר בלה קיט (PhD)

ההיסטוריה האישית שלי עם העבודה:

בחיים שלי הכול היה מוצלח: בעל פרופסור, שני ילדים מלומדים ומצליחים, שלושה נכדים נהדרים. החיים המקצועיים התנהלו בהצלחה בין ההוראה, מחקר וניהול המחלקה באוניברסיטה. יחד עם זה לא הייתי מסוגלת להמשיך הלאה. היו לי כאבים עזים בכל הגוף, רציתי רק לבכות ולרחם על עצמי. אני מאוד מודה לעצמי על כך שהבנתי עד מהרה שאני זקוקה לעזרה דחופה.

במאי 2006 ביירון קייטי הגיעה לקיבוץ שפיים לאירוע של יומיים, ששינה את חיי מקצה לקצה. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. אני לא הבנתי שום דבר מהמתרחש על הבמה אבל ראיתי דבר קסום והייתי מוכנה לנסוע אחריה לקצה העולם ללמוד את הקסם. לא נסעתי לקצה העולם, אלא לקליפורניה שבארה"ב ובאוקטובר 2006 סיימתי את בית ספר הראשון שלי. לאחר מכן השתתפתי ב6- נוספים כחלק מהצוות. כמו כן השתדלתי להיות ברוב האירועים של קייטי והתחלתי את לימודיי ההסמכה, סיימתי בינואר 2010.

ה"עבודה" של קייטי שינתה את הבריאות שלי: נעלם כאב הגב החזק שליווה אותי במשך 40 שנה, ואני באופן כללי מרגישה היום יותר צעירה ומאושרת מאשר בעבר. גם היחסים במשפחה מנוהלים כיום על בסיס כבוד הדדי ולא על ידי כעסים. אני דוגמא חיה לאמירה של קייטי "תעבדו על עצמכם ואחרים ילכו בעקבותיכם". כך התחלתי לעשות את ה"עבודה" עם חברים ומשפחה בתחילת דרכי וממשיכה גם כיום כאשר הם פונים אלי לקבלת עזרה. היום אני מאפשרת גם מבוגרים וגם ילדים על כל נושא שלא מאפשר להם ליהנות מן החיים.

אני מאמינה שהסבל הוא אופציונאלי ומי שלא רוצה לסבול, בהחלט יכול לעזור לעצמו. אני מאוד אוהבת את הכלי הזה בגלל האפשרות להשתמש בו באופן עצמאי לאחר תקופה של לימוד. בכל מקרה התשובות נמצאות בכל אחד מאתנו פנימה.

  • מאפשרת מוסמכת בשיטת העבודה - בארץ ובעולם באמצעות סקייפ או טלפון.

  • מנחה ומשתתפת בסדנאות בארץ ובעולם

  • משתתפת ב- helpline אפשרות לעשות עבודה לזקוקים לסיוע מידי ללא תשלום

בהקשר ל"עבודה" אני מציעה:

טיפול זוגי בשיטת העבודה

טיפול אישי בשיטת העבודה

טיפול משפחתי בשיטת העבודה

ליצירת קשר:

נייד: 054-4313981 עדיף הודעה בווטסאפ

מייל: bella.thework@gmail.com


bottom of page